W serwisie beproactive.com.pl korzystamy z plików cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. W każdej chwili można zrezygnować z ich obsługi, zmieniając ustawienia przeglądarki.Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień„ przeglą…darki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

SYTUACJE TRUDNE W KONTAKCIE Z KLIENTEM

Jak sobie poradzić w trudnych sytuacjach z klientami?

 

 

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY

 

Imię i nazwisko 
E-mail 
Telefon 
Treść pytania 
    

 

 

 

CZAS:
Dwa dni. 16 godzin lekcyjnych


DEDYKOWANE:

  • Pracownicy działów obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego instytucji prywatnych i publicznych w recepcjach, sekretariatach, biurach obsługi klienta, punktach Informacyjnych, punktach usługowych,
  • Handlowcy i Specjaliści ds. sprzedaży, Sprzedawcy w Punktach Sprzedaży Detalicznej,
  • Przedstawiciele Handlowi,


CEL:

Poznanie i przećwiczenie podstawowych narzędzi komunikacyjnych niezbędnych w sytuacjach trudnych emocjonalnie


ZAGADNIENIA:

Asertywność, Proaktywność, Inteligencja emocjonalna, Bariery w komunikacji, Błędy atrybucji, Emocje a efektywność działania, Aktywne słuchanie, Zadawanie pytań, Komunikacja niewerbalna (mowa ciała, język mowy), 


NARZĘDZIA:

Pytania: otwarte, zamknięte, Parafraza, Dowartościowanie, Sposoby przedstawiania rozwiązań problemu klienta, Odsłanianie intencji, Techniki oddziaływania na własne emocje, Techniki oddziaływania na emocje klienta, Techniki asertywne (odmowa, stawianie granic, zasłona z mgły, zdarta płyta, przyjmowanie krytyki, wyrażanie próśb )

     

 

 

CENA: 
SZKOLENIE OTWARTE* (PRACOWNICY RÓŻNYCH FIRM): 990 PLN NETTO/OSOBA
(Cena obejmuje: bufet kawowy, obiad dwudaniowy, materiały dla uczestnika, dyplom uczestnictwa, karta rabatowa przy zakupie następnego szkolenia)
*Szkolenie odbywa się wyłącznie w sytuacji zebrania się grupy min. 6 osób

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE* (TYLKO PRACOWNICY JEDNEJ ORGANIZACJI): 4900 NETTO/GRUPA,
(Cena obejmuje wynajem sali szkoleniowej, bufet kawowy, obiad dwudaniowy, materiały dla uczestników, dyplomy uczestnictwa, raport po szkoleniu, karta rabatowa ważna przy zakupie następnego szkolenia)
*Grupa do 8 osób, przy większej grupie cena do uzgodnienia