W serwisie beproactive.com.pl korzystamy z plików cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. W każdej chwili można zrezygnować z ich obsługi, zmieniając ustawienia przeglądarki.Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień„ przeglą…darki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

SPRZEDAŻ W SEGMENCIE B2B

Jak pracować z klientem biznesowym?

 

 

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY

 

Imię i nazwisko 
E-mail 
Telefon 
Treść pytania 
    

 

 

 

CZAS:
Dwa dni. 16 godzin lekcyjnych


DEDYKOWANE:
Przedstawiciele Handlowi o krótkim stażu pracy w zawodzie, osoby rozpoczynające pracę z klientem biznesowym


CEL:
Poznanie i przećwiczenie podstawowych technik sprzedaży niezbędnych w pracy z klientem biznesowym


ZAGADNIENIA:
Budowanie relacji interpersonalnych, Telerozmowy, Pytania handlowe, Aktywne słuchanie, Prezentacja produktu, Obiekcje klienta, Finalizowanie sprzedaży, Sprzedaż Cross Selling, Sprzedaż Up Selling, Obsługa posprzedażna


NARZĘDZIA:
Algorytm rozmowy telefonicznej, Pytania handlowe: otwarte, zamknięte, sugerujące, retoryczne, Parafraza i odzwierciedlanie, Język korzyści, Techniki zbijania obiekcji, Techniki finalizacji, Techniki sprzedaży: cross selling i up selling

     

 

 

CENA: 
SZKOLENIE OTWARTE* (PRACOWNICY RÓŻNYCH FIRM): 990 PLN NETTO/OSOBA
(Cena obejmuje: bufet kawowy, obiad dwudaniowy, materiały dla uczestnika, dyplom uczestnictwa, karta rabatowa przy zakupie następnego szkolenia)
*Szkolenie odbywa się wyłącznie w sytuacji zebrania się grupy min. 6 osób

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE* (TYLKO PRACOWNICY JEDNEJ ORGANIZACJI): 4900 NETTO/GRUPA,
(Cena obejmuje wynajem sali szkoleniowej, bufet kawowy, obiad dwudaniowy, materiały dla uczestników, dyplomy uczestnictwa, raport po szkoleniu, karta rabatowa ważna przy zakupie następnego szkolenia)
*Grupa do 8 osób, przy większej grupie cena do uzgodnienia