W serwisie beproactive.com.pl korzystamy z plików cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. W każdej chwili można zrezygnować z ich obsługi, zmieniając ustawienia przeglądarki.Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień„ przeglą…darki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

SYSTEM SZKOLEŃ BE PROACTIVE

 

WYMIERNE NARZĘDZIA

"Nie opowiadaj o tym, naucz mnie tego". Trening umiejętności, narzędzi i technik, które można przećwiczyć a następnie ocenić w jakim stopniu zostały przyswojone przez uczestników. W wyniku treningów pracownicy mają opanowane nowe umiejętności, na tyle by ich świadomie używać w pracy. To inwestycja w coś co jest wymierne i realne.

 

K02

POZIOMY ZAAWANSOWANIA
Treningi dopasowane do określonego poziomu kompetencji odbiorcy. Poziom podstawowy dla tych, którzy dopiero rozpoczynają karierę zawodową, bądź właśnie awansowali, zmienili pracę, mają małe doświadczenie w danym zakresie. Poziom zaawansowany jest stworzony z myślą o specjalistach, szefach, właścicielach firm, którym zależy na ciągłym rozwoju i szukaniu nowych, często pionierskich rozwiązań.

 

K03

MINIMA GODZINOWE
Szkolenia o ustalonej liczbie godzin związanych z danym obszarem kompetencji, niezbędnych by te kompetencje zostały przez uczestnika przyswojone. Poszczególne moduły tematyczne szkoleń mają ściśle określone minimalne ramy czasowe. Minima godzinowe, które założyliśmy są efektem naszej kilkunastoletniej pracy szkoleniowej, a zatem bierzemy odpowiedzialność za oferowany przez nas produkt.

 

K04

CYKL SZKOLEŃ
Szkolenia dwudniowe kształtują wybrane kompetencje pracownika niezbędne w realizacji aktualnych, konkretnych zadań na stanowisku pracy. Cykl szkoleń dla handlowców oraz menedżerów wyposaża pracownika w pakiet kompletnej wiedzy i umiejętności decydujących o efektywności pracy na danym stanowisku pracy. Poprzez spójność tematyczną, oraz dzięki rozłożeniu w czasie ułatwiają przyswojenie kompetencji.

 

K05

ETYKA
Trening tylko takich narzędzi i technik wywierania wpływu, które zorientowane są na pielęgnowanie świadomych relacji między partnerami w biznesie, oraz pośród pracowników w organizacji. Niezależnie od relacji Klient-Handlowiec, czy Menedżer-Pracownik, wynik o sumie 1:1 pozwala na osiąganie dalekosiężnych celów i uzyskiwanie rzeczywistych korzyści po obu stronach.