W serwisie beproactive.com.pl korzystamy z plików cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. W każdej chwili można zrezygnować z ich obsługi, zmieniając ustawienia przeglądarki.Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień„ przeglą…darki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

SZKOLENIE MIESIĄCA

Sytuacje trudne w kontakcie z klientem

 

 

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY

 

 

 

Imię i nazwisko 
E-mail 
Telefon 
Treść pytania 
    

 

 

 

CZAS:
Dwa dni. 16 godzin lekcyjnych


DEDYKOWANE:

Specjaliści ds. sprzedaży, Handlowcy i Sprzedawcy odpowiedzialni za sprzedaż produktów i usług  kierowanych do klienta indywidualnego


CEL:

Poznanie i przećwiczenie umiejętności i technik sprzedaży niezbędnych w pracy z klientem indywidualnym


ZAGADNIENIA:

Pierwsze wrażenie, Telerozmowy, Potrzeby psychologiczne klienta, Wywiad handlowy, Aktywne słuchanie, Prezentacja produktu, Obiekcje klienta, Finalizowanie sprzedaży, Sprzedaż Cross Selling, Sprzedaż Up Selling, Obsługa posprzedażna, Reguły wywierania wpływu społecznego (wzajemność, konsekwencja, autorytet, niedostępność, sympatia, podobieństwo, kontrast)


NARZĘDZIA:

Techniki szybkiej sprzedaży, Pytania handlowe: otwarte, zamknięte, sugerujące, Parafraza i odzwierciedlanie, Język korzyści, Techniki zbijania obiekcji, Techniki finalizacji, Techniki sprzedaży: cross selling i up selling,

     

 

 

ZASADY PROMOCJI ZAKUPU SZKOLENIA:
1. W każdym miesiącu jedno Szkolenie z katalogu szkoleń jest objęte promocyjną ceną zakupu 20% zniżki od ceny katalogowej.

2. Nazwa szkolenia promocyjnego jest przedstawiona na stronie głównej BE PROACTIVE.

3. Promocja obowiązuje cały miesiąc, a zatem decydując się na szkolenie promocyjne można je kupić ze zniżką 20% od pierwszego, do ostatniego dnia miesiąca, niezależnie od tego, że szkolenie odbędzie się w terminie późniejszym.

4. Warunkiem uczestnictwa w promocji jest podpisanie przez Klienta umowy z BE PROACTIVE na wykonanie promocyjnego szkolenia przez BE PROACTIVE. Umowa musi być podpisana do ostatniego dnia danego miesiąca, w którym szkolenie jest reklamowane na stronie głównej BE PROACTIVE

5. Upust 20% dotyczy ceny katalogowej danego szkolenia, którego cena znajduje się w katalogu szkoleń w zakładce SZKOLENIA

6. Upust 20% dotyczy ceny szkolenia ZAMKNIĘTEGO (grupa od 5 do 8 osób u klienta) bądź OTWARTEGO (warunek zebranie się grupy minimum 6 osób)

7. Szkolenie promocyjne ma taki sam standard jakości jak szkolenia nie objęte promocją

8. Cena szkolenia promocyjnego nie podlega negocjacji

9. Promocja Szkolenie Miesiąca nie łączy się z inną promocją, bądź z Kuponem Rabatowym, który posiada klient BE PROACTIVE

10. Zakup Szkolenia Miesiąca pozwala uzyskać Kupon Rabatowy na dowolną kolejną usługę BE PROACTIVE