W serwisie beproactive.com.pl korzystamy z plików cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. W każdej chwili można zrezygnować z ich obsługi, zmieniając ustawienia przeglądarki.Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień„ przeglą…darki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

COACHING

 

 

COACHING

 

Indywidualna forma rozwoju menedżera/pracownika w oparciu o sesje z Coachem. Poprzez wyznaczenie celu biznesowego klient wypracowuje plan działania i sukcesywnie wdraża go w życie. Rolą coacha jest prowokowanie klienta do poszukiwania rozwiązań w oparciu o własne zasoby, mimo trudności i przeszkód o charakterze wewnętrznym i zewnętrznym. Warunkiem sukcesu jest praca klienta między sesjami w oparciu o własne zasoby i przy odpowiednim poziomie automotywacji. Coaching pomaga klientowi w uświadamianiu sobie własnych dążeń, wartości ale też słabości, które przeszkadzają w osiąganiu celów. W efekcie coachingu klient staje się skuteczniejszy w osiąganiu celów osobistych jak i wyznaczonych przez organizację w której pracuje.

 

COACHING MENEDŻERSKI (EXECUTIVE COACHING)

 

Coaching dedykowany kadrze zarządzającej w organizacji. Skupia się na rozwoju umiejętności menedżerskich i przywódczych oraz pomaga w osiąganiu założonych przez organizację celów biznesowych.

 

 

 

COACHING BIZNESOWY

 

Coaching skierowany do właścicieli średnich i małych firm, menedżerów zarządzających biznesem, których celem jest rozwijanie firmy. Coaching ma pomóc klientowi w podejmowaniu strategicznych decyzji o charakterze biznesowym, oraz wspierać w realizacji zaplanowanych działań.

 

 

COACHING OPERACYJNY (ON THE JOB)

 

Coaching skupiający się na rozwoju konkretnych kompetencji. Sesje odbywają się w realnych warunkach pracy, gdzie zadaniem coacha jest obserwacja rzeczywistych zachowań klienta. W przypadku menedżerów mogą to być spotkania szefa ze swoim zespołem, w przypadku handlowca wizyta u klienta.